Proiecte care vizează construirea de pasaje rutiere în zona Şoselei Mihai Bravu şi a Bulevardului Theodor Pallady şi crearea a două benzi de circulaţie pe Calea Dudeşti şi pe Strada Drumul între Tarlale au fost adoptate de Consiliul Local Sector 3, în şedinţa de miercuri.
Consiliul Local Sector 3 cere Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) să adopte o hotărâre prin care să-i transmită în administrare Bulevardul Theodor Pallady pentru construirea unor pasaje rutiere supraterane şi amenajarea la sol, după edificarea lor.
În 2020, Consiliul local a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru proiecte ce au ca scop fluidizarea circulaţiei rutiere în aceste zone cu trafic intens. Pe Bulevardul Theodor Pallady este propusă construirea a două pasaje rutiere supraterane, câte unul pe fiecare sens de circulaţie în zona complexului comercial şi a unui pasaj rutier suprateran la intrarea/ieşirea din Sectorul 3 spre/dinspre autostrada A2.
De asemenea, Consiliul local a solicitat CGMB adoptarea unei hotărâri prin care să-i transmită în administrare tronsonul dintre Piaţa Hurmuzachi şi Splaiul Unirii al Şoselei Mihai Bravu pentru construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcţia Şoselei Mihai Bravu – Calea Vitan, a unui pasaj pietonal subteran şi crearea a două benzi de circulaţie pe Calea Dudeşti.
Nu în ultimul rând, Consiliul Local Sector solicitat CGMB să adopte o hotărâre prin care să-i transmită în administrare Strada Drumul între Tarlale pentru lărgirea sa la două benzi pe sens şi realizarea unei piste de biciclete.
În prezent Strada Drumul între Tarlale are o bandă de circulaţie pe sens, iar lăţimea părţii carosabile este de şapte metri.