AcasăStiri generaleConstanţa: O ambulanţă pentru nou-născuţii în stare critică, în dotarea ISU 'Dobrogea';...

Constanţa: O ambulanţă pentru nou-născuţii în stare critică, în dotarea ISU ‘Dobrogea’; va deservi şase judeţe

O ambulanţă pentru nou-născuţii în stare critică a intrat în dotarea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) ‘Dobrogea’, au informat, miercuri, reprezentanţii instituţiei.

Autospeciala va deservi Regiunea 7 Sud – Est, respectiv judeţele Constanţa, Galaţi, Tulcea, Brăila, Vrancea şi Buzău.

‘Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ‘Dobrogea’ al judeţului Constanţa a primit, ieri, o ambulanţă destinată transportului nou-născuţilor aflaţi în critică, scopul fiind creşterea calităţii misiunii de răspuns la urgenţe, pe zona de neonatologie. Autospeciala asigură transportul nou-născuţilor aflaţi în stare critică în condiţii de terapie intensivă, fiind dotată cu un incubator, butelii de oxigen, ventilator automat, defibrilator, truse pentru resuscitarea nou-născutului, precum şi alte echipamente specifice. Se încadrează cu un conducător autor din cadrul ISU Dobrogea, un medic şi un asistent medical din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe care au cursuri în neonatologie sau cu specialişti neonatologi din cadrul Secţiei de Neonatologie a Spitalului de Urgenţă Constanţa’, reiese dintr-un comunicat de presă transmis de ISU ‘Dobrogea’.

Potrivit sursei menţionate, ambulanţa o va înlocui pe cea existentă în dotarea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă ‘Dobrogea’ al judeţului Constanţa încă din anul 2009, care va intra în rezervă operativă.

Autospeciala din dotarea ISU ‘Dobrogea’ se alătură altor 11 de acest tip achiziţionate la nivel naţional prin intermediul proiectului ‘Îmbunătăţirea capacităţii de intervenţie la urgenţe medicale’ (finanţat prin Programul Operaţional Regional) şi prin proiectul VIZIUNE 2020 (finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare). Valoarea totală a investiţiilor este de două milioane de euro.

Activează Notificările OK No thanks