Guvernul a aprobat, miercuri, reglementări care vizează simplificarea procesului de organizare a concursurilor privind ocuparea funcţiilor vacante de poliţişti şi de personal contractual din cadrul Serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Potrivit unui comunicat al Executivului, hotărârea aprobată modifică în acest sens Hotărârea Guvernului nr. 1767/2004 privind modul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
‘Astfel, noile reglementări vizează simplificarea procesului de organizare a concursurilor privind ocuparea funcţiilor vacante de poliţişti, respectiv de personal contractual din cadrul Serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Comisiile de concurs şi comisiile de soluţionare a contestaţiilor constituite în vederea ocupării funcţiilor vacante de poliţişti şi personal contractual vor fi stabilite prin dispoziţie a directorului general al Direcţiei generale permise de conducere şi înmatriculări şi sunt formate din specialişti ai acestei instituţii. Totodată, reprezentanţii instituţiei prefectului vor face parte din comisiile de concurs şi cele de soluţionare a contestaţiilor doar în cazul organizării concursurilor pentru ocuparea funcţiilor vacante de conducere din cadrul serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor’, precizează Guvernul.