Peste 120.000 de vizitatori au trecut pragul Târgului de Crăciun Oradea, organizat în perioada 2 – 26 decembrie, în două locaţii iconice din oraş: Piaţa Unirii şi Piaţa Ferdinand, însă organizatorii doresc să afle părerile publicului despre acesta pentru a îmbunătăţi viitoarele ediţii, a informat Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune (APTOR).
Potrivit comunicatului APTOR, cele 25 de zile de sărbătoare au fost încununate de 25 de spectacole de colinde şi 28 de concerte pe scena amplasată în centrul oraşului. Cei peste 120.000 de vizitatori s-au putut bucura de toate atracţiile şi bunătăţile pe care le-a avut târgul de oferit.
Pentru a îmbunătăţi calitatea următoarelor ediţii, organizatorii evenimentului, APTOR şi Primăria Oradea, vor să afle părerea participanţilor, bihoreni sau din alte judeţe, despre târg lansând pe pagina de Facebook a Târgului de Crăciun Oradea şi Visit Oradea un chestionar public https://forms.gle/cJDwWWJ8EdD764Uq6.
Chestionarul cuprinde întrebări pentru a afla profilul vizitatorilor (vârstă, localitate de domiciliu, numărul de vizite la târg) părerea acestora despre atracţii, spectacole, food trucks, decoraţiuni, dar şi întrebări despre calitatea serviciilor de curăţenie şi securitate din târg. Atitudinea comercianţilor şi atitudinea voluntarilor sunt alte două alte aspecte importante pentru organizatori pe care doresc să le afle de la respondenţi.
Chestionarul se poate completa online până în 15 ianuarie, timpul de completare fiind de aproximativ 4 minute.
‘Participarea va fi anonimă şi răspunsurile vor fi tratate confidenţial respectând regulamentul UE 2016/79 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal’, se menţionează în comunicat.