Acasă55AEP anunţă licitaţie pentru campanii de informare a alegătorilor privind aspecte de...

AEP anunţă licitaţie pentru campanii de informare a alegătorilor privind aspecte de integritate

Autoritatea Electorală Permanentă a publicat în SICAP anunţul unei licitaţii pentru servicii de informare şi publicitate în vederea desfăşurării unei campanii de conştientizare a alegătorilor privind aspectele de integritate, etică, anti-corupţie şi anti-mită specifice proceselor electorale.

Valoarea totală estimată este de 2.100.840 lei, iar contractul are o durata de şase luni de la data semnării.

Campania este inclusă în proiectul ‘DIGI-EMB – Digitalizare pentru creşterea nivelului transparenţei eticii şi integrităţii activităţilor de management electoral şi finanţare a partidelor politice şi a campaniilor electorale’, finanţat din Fondul Social European, Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.

‘Obiectivul principal AEP este realizarea unei campanii de informare şi conştientizare în rândul alegătorilor prin promovarea în mass-media şi social media a informaţiilor privind aspectele de integritate, etică, anti-corupţie şi anti-mită specifice proceselor electorale’, se menţionează în anunţ.

Operatorul economic va trebui să livreze: strategia campaniei de informare şi conştientizare; creaţia şi producţia a două spoturi video şi patru spoturi audio; media plan care să conţină difuzare şi promovare TV şi radio pe durata a cinci luni; promovare în mediul online: creaţie, producţie, afişare şi promovare de bannere web animate; campanie de promovare în mediul online prin social media.

În vederea evaluării ofertelor, componenta financiară va avea o pondere de 30%, numărul suplimentar de modele de ‘concept creativ’ propuse pentru fiecare dintre cele două spoturi audio va reprezenta 10%; numărul suplimentar de variante de ‘voice-over’ propuse – 10%; numărul suplimentar de propuneri de design banner web – 10%; numărul suplimentar de modele de ‘script cu mesaj publicitar’ propuse pentru spoturile audio – 10%; numărul suplimentar de difuzări TV pe zi a spoturilor video, propuse în cadrul programelor ‘de informare/de ştiri’ în intervalul orar 18:00 – 23:00 va avea o pondere de 30%.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 22 mai. AGERPRES / (AS – autor: Irinela Vişan, editor: Marius Frăţilă)

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks