AcasăStiri generaleMinisterul Educaţiei a lansat în consultare Ghidului solicitantului pentru apelul 'Formarea profesioniştilor...

Ministerul Educaţiei a lansat în consultare Ghidului solicitantului pentru apelul ‘Formarea profesioniştilor din educaţia timpurie’

Ministerul Educaţiei a lansat în consultare publică Ghidul solicitantului aferent apelului de proiecte ‘Formarea profesioniştilor din educaţia timpurie’, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, apel care are ca scop creşterea capacităţii personalului din creşe şi grădiniţe pentru a asigura servicii de educaţie timpurie de calitate copiilor de până la 6 ani.

De asemenea, Ministerul Educaţiei îşi propune prin acest apel să îmbunătăţească capacitatea personalului din sectoarele educaţie, sănătate şi social să monitorizeze calitatea educaţiei timpurii.

Alocarea financiară totală pentru acest apel de proiecte este de 14.472.000 de euro, fără TVA.

Sunt eligibile următoarele tipuri de entităţi: universităţi publice sau private, acreditate sau autorizate provizoriu, asociaţiile profesionale din domeniul educaţiei timpurii, furnizori publici sau privaţi de formare continuă, organizaţii neguvernamentale.

Solicitanţii eligibili pot aplica atât individual, cât şi în parteneriat.

În cadrul acestui apel se vor organiza obligatoriu trei tipuri de programe de formare continuă, pentru profesioniştii din serviciile de educaţie timpurie, cu precădere pentru cele nou înfiinţate:

* program de formare a formatorilor în domeniul curricular pentru personalul didactic şi nedidactic din serviciile de educaţie timpurie (348 de formatori);

* program de formare a formatorilor în domeniul monitorizării calităţii serviciilor de educaţie timpurie antepreşcolară, pentru personalul din sectoarele social, sănătate şi educaţie (252 de formatori);

* program de formare profesională continuă acreditat în domeniul curricular, pentru personalul didactic şi nedidactic din serviciile de educaţie timpurie (21.000 de persoane formate).

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks