Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Sibiu sistează, începând de luni, activitatea de relaţii cu publicul în toate birourile din judeţ, până pe 5 martie, pentru a preveni îmbolnăvirile cu COVID-19, informează un comunicat de presă remis AGERPRES. ‘Măsura a fost luată în scopul prevenirii şi limitării răspândirii noului coronavirus (COVID-19). Cetăţenii şi partenerii OCPI pot opta pentru serviciile disponibile online prin intermediul sistemului informatic de cadastru şi carte funciară. Sesizările, petiţiile şi memoriile vor putea fi transmise prin e-mail (sb@ancpi.ro) sau poştă’, se precizează în comunicat. De luni până pe 5 martie, persoanele fizice/juridice autorizate, delegaţii notariali, executorii judecătoreşti şi cetăţenii pot depune online cererea de înscriere, recepţie sau avizare, însoţită de înscrisul prin care se constată actul sau faptul juridic a cărui înscriere este solicitată sau, după caz, de înscrisul pentru care se solicită recepţia sau avizarea. ‘Cetăţenii pot solicita online extrase de carte funciară pentru informare şi extrase de plan cadastral pe ortofotoplan accesând https://epay.ancpi.ro/ sau prin intermediul persoanelor fizice/juridice autorizate sau a birourilor notariale. De asemenea, stadiul soluţionării cererilor/dosarelor înregistrate în aplicaţia informatică poate fi consultat accesând site-ul www.ancpi.ro, secţiunea ‘Urmărire cerere RGI”, se mai arată în comunicat. Solicitanţii pot primi informaţii referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Sibiu www.ocpisibiu.ro, dar şi telefonic de luni până joi în intervalul orar 8,00 – 16,30 şi vineri între orele 8,00 – 14,00. În perioada menţionată, audienţele vor fi acordate telefonic sau prin e-mail.