Tradiţiile şi obiceiurile timişene sunt promovate de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT) în judeţul Timiş, în standul României la Târgul Internaţional de Turism BIT care se desfăşoară la Milano, în perioada 10-12 aprilie, făcând parte din echipa prezentă la evenimentul organizat de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului.
Directorul executiv al APDT Timiş, Delia Barbu, a declarat, marţi, că tradiţiile şi obiceiurile româneşti au o pondere însemnată în promovarea României la târgurile internaţionale de turism, ceea ce face ca judeţul bănăţean să îi aibă ca invitaţi în stand pe meşterul opincar de la Sinteşti, învăţător Ciprian Mert, şi Emilia Popa, producător local din comuna Margina, folosind evenimentul internaţional din Italia ca oportunitate de a face şi mai cunoscute destinaţiile timişene prin experienţe interactive.
‘Vizitatorii vor avea posibilitatea de a accesa obiectivele turistice din judeţul Timiş prin intermediul tururilor virtuale prezentate pe ochelari VR, vor primi materiale şi informaţii traduse în limba italiană referitoare la evenimentele acestui an în destinaţia noastră şi anul Capitalei Culturale Europene 2023, dar şi referitoare la activităţile de turism activ şi petrecere a timpului liber în judeţ. Este cunoscut faptul că legăturile judeţului Timiş cu Italia sunt strânse şi de durată, atât prin prisma evoluţiei spectaculoase a investiţiilor în zonă, cât şi a învăţământului şi culturii. La acestea se adaugă şi numărul mare al legăturilor aeriene dintre Timişoara şi oraşele Italiei, elemente care creează astfel toate premisele necesare pentru promovarea judeţului Timiş ca destinaţie accesibilă şi ofertantă pentru locuitorii din peninsulă’, arată un comunicat al ADPT Timiş, remis, marţi, AGERPRES.