„Alegerile prezidențiale ținute în condițiile loviturii de stat și variantele reintrării în ordinea constituțională: a. prin ușa din față – revenirea la situația de dinaintea loviturii de stat, respectiv reluarea turului doi; b. prin ușa din spate – reluarea alegerilor de la început cu aceiași candidați; c. prin coșul casei sau prin luminator – reluarea alegerilor din faza depunerii candidaturilor cu permisiunea de a candida recunoscută tuturor celor care întrunesc condițiile legale, respectiv nu se află în executarea unei hotărâri definitive de condamnare penală cu pedeapsa complementară a interzicerii dreptului de a fi ales”, scrie Adrian Severin, pe Facebook, prezentând dialogul săptămânal de la postul „Bună Ziua Iaşi”.
„Orice altă formulă conduce la concluzia că alegerile sunt incorecte și controlate politic / nelibere cu consecința nelegitimității rezultatului lor, chiar dacă cel ales nu va avea nici o vină legată de cauza care îl va face nelegitim.
2. Gestiunea problemei create de lovitura de stat prin amplificarea crizei:
i. retragerea tuturor candidaților care nu sunt produsul autorilor loviturii de stat sau susținuți de ei;
ii. boicotarea alegerii candidaților clicii aflate în spatele loviturii de stat fie prin neparticipare la vot fie prin anularea votului;
iii. amplificarea demonstrațiilor de protest;
iv. declanșarea nesupunerii civice.
Astfel se pot mobiliza presiuni politice și economice interne și externe cărora nici un regim politic nu le poate face față. Sub aceste presiuni junta care a confiscat puterea în stat va fi obligată să plece, după ce va fi permis revenirea la alegeri libere (eventual inclusiv noi alegeri parlamentare).
3. Minimizarea prejudiciului creat de lovitura de stat (în situația, care altminteri apare a fi cea mai probabilă, că poporul nu va opta pentru soluționarea crizei prin criză):
i. acceptarea continuării procesului electoral fără a se fi înlăturat viciile constituționale care îl afectează, cu candidații de rezervă declarați “suveraniști” și presupus aflați în opoziție cu clanul corupt al autorilor loviturii de stat (nimeni nu mai poate garanta că cei admiși de instituțiile statului român eșuat să participe la alegeri sunt ceea ce declară că sunt, iar nu fie prepuși sub acoperire ai acestuia fie victime sigure aflate în custodia sa);
ii. participarea masivă la vot în încercarea de a face ales un candidat care are un program suveranist (program care poate fi și trebuie să fie autentic pro-european, cei etichetați ca “pro-europeni” fiind de fapt pro-oligarhie, pro-imperialiști și neo-marxiști) și care nu are legături evidente și conivențe cunoscute cu actualele partide de la guvernare ori cu forțe politice (române sau străine) de orientare globalist neomarxiste.
Acest candidat, dacă va fi ales, va trebui să găsească soluții pentru legitimarea sa (alegerea nu îi va conferi legitimitate, ci numai, eventual, autoritate) și astfel relegitimarea statului român ca membru acceptat cu drepturi depline al comunității internaționale, prin readucerea României pe terenul ordinii constituționale democrate.
4. Consecințele alegerilor în condițiile impuse de autorii loviturii de stat:
i. prăbușirea coeziunii naționale (adică lipsirea cetățenilor de motivarea loialității lor față de instituțiile statului) consecutivă ruperii oricăror legături între sfera politică și societate;
ii. haosul administrativ intern instalat ca urmare a neîncrederii cetățenilor în legitimitatea și loialitatea instituțiilor statului, respectiv dispariția autorității publice;
iii. izolarea internațională a României;
iv. fuga capitalurilor străine;
v. scumpirea creditelor pentru România pe piața financiară internațională;
vi. descalificarea României ca membru al entităților politice internaționale și al alianțelor în care admiterea este condiționată de criteriul democrației pluraliste și al economiei de piață funcționale;
vi. degradarea calității vieții cetățenilor, escaladarea neliniștii sociale, instabilitatea politică internă, nesiguranța internațională, continuarea limitării libertăților civile și, eventual, împingerea României în război cu Rusia.
Deja, agențiile internaționale specializate în evaluarea politică și prognoza economică au exclus România din rândul statelor democrate și au coborât perspectiva economică a României la cote de avarie.
5. Eșecul sistemic al statului român în condițiile în care nici una dintre instituțiile publice mandatate cu apărarea Constituției și aplicarea legii nu a adopt vreo decizie și nu a luat vreo măsură pentru contracararea loviturii de stat și neutralizarea autorilor acesteia:
i. dacă o persoană neautorizată încearcă să pătrundă în casa cuiva, este imediat oprită de paznic, dar persoana care fără mandat a intrat în sediul președinției române nu a întâmpinat nici o opoziție;
ii. dacă o persoană traversează strada pe culoarea roșie a semaforului este amendată de poliție, dar persoanelor care au încălcat toate regulile unor alegeri libere și corecte nu li s-a aplicat nici o sancțiune;
iii. dacă o bandă de nouă tâlhari atacă o bancă privată, atacatorii sunt imediat arestați, dar banda celor nouă care a violentat ordinea constituțională a României este încă în libertate; etc.
6. Negocierile Trump – Putin referitoare la terminarea războiului din Ucraina al căror succes depinde de:
i. neutralizarea sabotajului oligarhiei oculte euro-atlantice de extremă stângă (soroșist- neo-bolșevică), al cărei centru de comandă s-a mutat de la Washington la Bruxelles, Paris și Londra și pentru care prelungirea războiului cu Rusia (implicând militarizarea economiei naționale, confiscarea depozitelor bancare private și limitarea drepturilor civile) este calea ieșirii din crizele interne cronice ale membrilor săi;
ii. recunoașterea înfrângerii suferite de Occidentul euro-atlantic pe frontul ucrainean și, plecând de aici, încercarea de a obține, printr-o capitulare negociată (în contrast cu capitularea necondiționată la care se va ajunge prin prelungirea războiului), garanții pentru supraviețuirea unui stat ucrainean național, viabil, independent, suveran și sigur (pentru el și vecinii lui).
7. Relația gripată a oligarhiei UE cu SUA, precum și absența oricărei relații româno-americane, în condițiile în care, prin abandonul intereselor strategice ale României, clica politică de la București a provocat moartea clinică a parteneriatului strategic cu America, lipsindu-l de baza congruenței priorităților strategice ale celor două state, cu următoarele observații:
i. transformată într-o oligarhie transnațională de orientare revoluționar globalistă, în concepție soroșistă / neo-marxistă, UE a stabilit legături cu statul subteran american, rupându-le cu cele ale statului american propriu zis și de aceea dialogul cu administrația americană legitimă este confruntațional, în loc să fie partenerial;
ii. guvernele române de după 2009 au transformat parteneriatul strategic cu SUA în parteneriat cu statul subteran american (oligarhia ocultă birocratico-stângistă americană) și, în consecință, războiul civil dintre acesta și noua administrație legitimă americană a lăsat România fără comunicare cu America oficială;
iii. reluarea comunicării cu autoritățile legitime americane (pe canale diplomatice, iar nu prin firme de lobby, și prin trimiterea unui împuternicit special credibil, iar nu prin actualul ambasador român de la Washington) și reabilitarea parteneriatului strategic cu SUA (ceea ce implică distanțarea de politica oligarhiei bruxelleze și acțiunea în direcția redemocratizării și renaționalizării UE) este absolut necesar să aibă loc înaintea unui acord între SUA și Rusia, privind arhitectura de securitate în Europa centrală și orientală, la Marea Neagră și gurile Dunării; altminteri soarta României va fi mai rea decât în anul nefast 1940″, scrie Severin.
Articolul Adrian Severin: Alegeri ţinute în condiţiile loviturii de stat vor avea ca şi consecinţă nelegitimitatea rezultatului lor, chiar dacă cel ales nu va avea nici o vină legată de cauza care îl va face nelegitim apare prima dată în Ecopolitic.
Sursa: Ecopolitic.ro





