„Organizația Mondială a Sănătății vrea să facă un parteneriat, așa-zis „de durată”, cu autoritățile globale pentru sănătate, dar și cu giganții din Silicon Valley, pentru că ei zic că e păcat faptul că această cooperare la toate nivelurile nu mai este la fel de funcțională ca pe timpul Covid-19, când practic toată populația lumii a fost forțată sau i s-a indus ideea să achiziționeze anumite vaccinuri, anumite tratamente, produse și distribuite de câțiva giganți: Pfizer, Moderna și așa mai departe”, scrie, pe solidnews.ro, deputatul Andrei Guşă (SOS România) citând site-ul reclaimthenet.org.
„Asta înseamnă, în traducere liberă, că ei vor să colaboreze atât cu autoritățile care promovează anumite medicamente globale, cât și cu social media pentru a urmări comportamentele oamenilor și problemele oamenilor și apoi pentru a induce, atât la nivel funcțional, cât și la nivel de percepție, pe social media, să inoculeze oamenilor ideea că au nevoie de anumite medicamente, produse, evident, de anumite entități-gigant, pe modelul vaccinului, pentru a se însănătoși.
Asta încalcă, practic, un principiu de bază al marketingului și anume că nu ai voie să faci apel la fricile oamenilor pentru a vinde un produs sau un serviciu, pentru că nu e etic și, sigur, pentru că așa e vorba de o concurență neloială. E cel mai simplu să vinzi atunci când faci apel la frică”, spune Andrei Guşă.
Articolul Andrei Guşă: OMS vrea parteneriat cu Social Media – să inducă frica în populație pentru a determina vânzarea de medicamente, pe modelul Covid-19. Este imoral și ilegal! apare prima dată în Ecopolitic.
Sursa: Ecopolitic.ro





