Primăria Municipiului Alba Iulia a implementat aplicaţia Monitorul Oficial Local, ‘încă un pas concret’ spre digitalizarea administraţiei locale, potrivit unui anunţ făcut joi de către primarul Gabriel Pleşa.
‘Aplicaţia digitalizează şi gestionează procedurile administrative, procesele de elaborare, emitere/adoptare, publicare şi urmărire a actelor autorităţilor deliberative şi executive locale. Structura platformei eMOL, (Monitorului Oficial local), respectă întocmai cerinţele Codului Administrativ, Anexa 1’, a scris primarul Gabriel Pleşa, pe pagina sa de Facebook.
Etichetele sunt foarte clar definite şi asigură un circuit exclusiv digital al actelor administrative.
Potrivit edilului, publicarea oricărui act administrativ se face în format ‘pdf’ editabil, pentru a se păstra macheta şi aspectul documentului intacte, astfel încât acesta să arate exact aşa cum a fost realizat şi să poată fi salvat corect de oricine şi de oriunde.
‘Dorinţa şi promisiunea legate de digitalizarea administraţiei locale din Alba Iulia devin realitate. Monitorul Oficial Local este încă un pas concret în această direcţie. În aceeaşi măsură, util pentru angajaţii primăriei, dar şi pentru fiecare cetăţean interesat de ceea ce se întâmplă sau se va întâmpla în oraş’, a conchis primarul municipiului Alba Iulia. AGERPRES / (AS – autor: Marinela Brumar, editor: Marius Frăţilă)