Un grup de 40 de agenţi de turism din România au petrecut o zi, la Oradea, în cadrul unui infotrip organizat joi de către Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (APTOR) în parteneriat cu Accent Travel, unul dintre cei mai mari agenţi de turism din România.
‘Acţiunea aceasta a venit la solicitarea Accent Travel, din Bucureşti, într-un parteneriat mai vechi pe care îl avem. Ei ne-au contactat în urmă cu câteva luni, dacă vrem şi putem să organizăm şi anul acesta un infotrip şi noi am fost de acord. Le-am cerut baza de date cu cei care vin, de la agenţiile lor partenere din România şi noi le-am organizat ziua de ieri. Agenţiile mari de turism pot prin sistemul propriu de rezervări să colaboreze şi cu agenţiile mai mici, acoperind astfel o zonă mult mai mare geografic, a declarat vineri, pentru AGERPRES, directorul APTOR, Alexandru Chira.
Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, agenţii de turism, sosiţi din principalele oraşe ale României – Craiova, Bucureşti, Braşov, Cluj, Ploieşti, Satu Mare, Bacău etc., au efectuat vizite de informare pentru cunoaşterea oraşului.
‘APTOR organizează astfel de evenimente cu scopul de a prezenta Oradea unui număr cât mai mare de turişti şi de a atinge un spectru cât mai larg din toată România: fie că vorbim despre vacanţe de tip city-break, fie că vorbim de grupuri de turişti seniori, familii cu copii, sau companii care doresc să organizeze conferinţe ori traininguri pentru angajaţii proprii’, se arată în comunicat.
În timpul vizitei, agenţii de turism au participat la un tur ghidat prin Piaţa Unirii, strada Vasile Alecsandri, Sinagoga Sion, Piaţa Ferdinand, Muzeul Art Nouveau Casa Darvas-La Roche, Republicii, Cetatea Oradea, Palatul Episcopal Romano-Catolic şi Catedrala Romano-Catolică.
Astfel de acţiuni sunt importante în activitatea APTOR deoarece vizitele de cunoaştere a unei destinaţii turistice reprezintă cheia promovării către turişti.
‘Faptul că am putut găzdui un număr de 40 de agenţi de turism din toată România în contextul actual al pandemiei ne face să fim încrezători că efectele pandemiei asupra turismului intern pot fi contracarate. Astfel de acţiuni vor fi organizate şi în viitor, atât pentru agenţii de turism din România, cât şi pentru agenţii din ţările cu potenţial turistic pentru destinaţia Oradea’, a mai precizat directorul executiv al APTOR, Alexandru Chira.