Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) Oradea a anunţat marţi că pune, în continuare, la dispoziţia cetăţenilor, serviciul telefonic de consiliere psihologică gratuită pentru părinţi, copii, dar şi vârstnici.
‘Luăm în considerare posibilele dificultăţi resimţite în cadrul familiei, generate de situaţia pandemică actuală, dar şi de alte griji şi nevoi. Fiecare dintre noi se confruntă cu dificultăţi în viaţa cotidiană, având şi un set de abilităţi prin care să le depăşească. Cu toate acestea, situaţia actuală, implicând un element de noutate şi incertitudine, poate determina anumite dificultăţi mai greu de depăşit fără ajutor, pentru care încă nu s-au format deprinderile necesare, şi de aceea, psihologii instituţiei noastre sunt pregătiţi să ofere asistenţă’, se arată într-un comunicat al DAS Oradea.
Telefonul Verde 0800/410430, pus la dispoziţie gratuit de către instituţie din luna mai 2020, poate fi accesat în zilele de luni, miercuri şi vineri, între orele 8,00 – 16,00, cu scopul ca orice părinte sau copil care întâmpină dificultăţi în vremurile pe care le trăim şi care are nevoie de ajutor de specialitate să poată beneficia de consiliere psihologică gratuită.
Şedinţele de consiliere sunt susţinute de către psihologi din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială, durează aproximativ 40 de minute şi se pot efectua telefonic, prin videocall sau prin serviciile de mesagerie de tip WhatsApp.
‘Încă de la începutul pandemiei, tot mai multe familii sau şcoli s-au adresat instituţiei noastre pentru a le oferi ajutor în a gestiona anumite situaţii dificile şi conflicte legat de copiii acestora. iar colegii noştri încearcă să ajute aşa cum ştiu ei mai bine. Îi încurajăm în continuare pe cei care au nevoie să apeleze cu încredere la serviciul nostru de consiliere psihologică gratuită care s-a dovedit atât de utilă în această perioadă’, a declarat directorul DAS Oradea, Anca Grama, citată în comunicatul de presă.