AcasăStiri generaleBraşov: Numărul copiilor cu CES integraţi în învăţământul de masă aproape s-a...

Braşov: Numărul copiilor cu CES integraţi în învăţământul de masă aproape s-a triplat faţă de anul trecut

În judeţul Braşov se înregistrează o creştere semnificativă a cazurilor de elevi cu cerinţe speciale (CES), în special a celor înscrişi în sistemul învăţământului de masă, reiese din datele prezentate, joi, de conducerea Inspectoratului Şcolar Judeţean.

Numărul elevilor cu CES – cei din şcolile speciale, cei din învăţământul de masă şi aceia care sunt şcolarizaţi la domiciliu – este în creştere în acest an faţă de cel anterior cu aproximativ 0,5%. Dacă în 2022, din totalul populaţiei şcolare de 87.972 de elevi un număr de 1.762 (adică 2,002%) figurau ca având CES, în 2023 sunt raportaţi, din totalul de 89.935, un număr de 2.228 de elevi cu CES (2,477%).

Cea mai mare creştere se înregistrează la copiii cu CES integraţi în sistemul de masă, al căror număr aproape s-a triplat, de la 33 de cazuri la 89 de cazuri, a precizat prof. Ştefania Molnar, inspector şef adjunct ISJ Braşov.

Ea a precizat că, deocamdată, pentru anul şcolar ce se va deschide la 11 septembrie nu se cunoaşte numărul copiilor ce vor fi şcolarizaţi acasă, în aceste cazuri fiind vorba de situaţii medicale.

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks