Primăria Braşov a lansat, joi, un nou canal de comunicare, Vocea cartierului, prin intermediul căruia braşovenii vor putea comunica primarului Allen Coliban cu ce probleme se confruntă în comunităţilor lor, a anunţat instituţia.
Este vorba despre un introducerea unui formular pe platforma braşovcity.ro, secţiunea Servicii cetăţeni, braşovenii prin intermediul căruia pot transmite problemele pe care le-au observat în cartierul în care locuiesc sau lucrează, precum şi propuneri de dezvoltare a zonei.
Primarul ar urma să răspundă pe pagina sa de facebook, în cadrul ‘Jurnalului primarului’, care este difuzat în fiecare joi, de la ora 19,00.
‘Pentru mine, ca primar, comunicarea directă cu cetăţeanul este unul dintre cele mai importante instrumente de identificare a problemelor din cartiere, dar şi un mod eficient de găsi soluţiile de dezvoltare care să se plieze pe nevoile şi aşteptările braşovenilor. (…) Din păcate, în condiţiile actuale de evoluţie a pandemiei, dar ţinând cont şi de măsurile pe care a trebuit să le luăm pentru reducerea riscului de răspândire a acestui virus, am mutat aceste întâlniri în mediul online, în cadrul proiectului ‘Vocea Cartierului”, a declarat Allen Coliban, conform unei informări transmisă de Primăria Braşov. AGERPRES / (AS – autor: Diana Dumitru, editor: Marius Frăţilă)