Preşedintele Camerei Deputaţilor, Marcel Ciolacu, a declarat joi că şefii de instituţii publice trebuie să ia măsuri atunci când văd că ceva funcţionează ‘greoi’ sau că o hârtie ajunge la ei cu întârziere.
Întrebat despre o declaraţie a sa potrivit căreia ‘îi este ciudă că trebuie să se dea ordonanţe de urgenţă pentru a bloca angajările la stat’, Ciolacu a spus: ‘Corect. Şi cred acest lucru, pentru că fiecare trebuie să ne vedem responsabilitatea pe care o avem la locul de muncă şi când vedem că avem un aparat care funcţionează greoi, când vedem că o hârtie ajunge la noi cu întârziere, trebuie să luăm măsuri fiecare la locul lui. Am şi dat două exemple – am dat exemplu pe Constantin Toma, primarul municipiului Buzău, şi am dat totuşi exemplu şi pe domnul Bolojan, care au luat măsuri fiecare’.
Marcel Ciolacu a adăugat că ‘trebuie să ne vedem rostul pe care îl avem’ şi ‘nu trebuie să vină statul să ne atragă atenţia’.
‘Dacă ne asumăm anumite funcţii publice şi politice trebuie să ne ridicăm şi la nivelul lor’, a afirmat acesta.
El a fost întrebat şi dacă sunt prea mulţi angajaţi în instituţiile de stat şi prea multe semnături pe o hârtie.
‘Nu. Poate sunt prea muţi angajaţi care nu ştiu rostul în instituţiile respective’, a răspuns Marcel Ciolacu.