Consiliul Judeţean (CJ) Cluj a primit un certificat de bune practici pentru implicare în gestionarea pandemiei de COVID-19. ‘Consiliul Judeţean Cluj a primit din partea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici Certificatul de bună practică, în semn de apreciere a efortului depus de instituţie în gestionarea pandemiei de COVID-19. (…) Exemplul pozitiv al Consiliului Judeţean Cluj a fost preluat de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi inclus în Ghidul de bune practici pentru gestionarea situaţiilor de criză în pandemie, document menit să inspire instituţiile publice şi private din ţara noastră în efortul de gestionare şi combatere a unei crize sanitare’, se arată într-un comunicat trimis, vineri, de CJ Cluj. Potrivit sursei citate, încă din luna martie a anului trecut, odată cu instituirea stării de urgenţă pe întreg teritoriul României, preşedintele CJ Cluj a emis o serie de dispoziţii prin care s-au dispus măsuri concrete de reducere a riscului răspândirii pandemiei COVID-19, precum şi măsuri de protecţie a angajaţilor şi a publicului care are contact cu funcţionarii publici. De asemenea, pentru gestionarea optimă a situaţiei epidemice din judeţul Cluj, forul administrativ judeţean a alocat sume importante de bani din buget în vederea achiziţionării a numeroase echipamente de protecţie, dezinfectanţi şi aparatură medicală destinată combaterii infecţiei cu SARS-CoV-2. ‘Suntem încântaţi că acţiunile prompte şi soluţiile viabile luate de instituţie pe parcursul anului trecut au fost recunoscute şi apreciate. Am fost nevoiţi să răspundem unei provocări fără precedent, iar rezultatele obţinute nu pot decât să ne bucure şi să ne ofere certitudinea unei solide capacităţi instituţionale’, a declarat preşedintele CJ Cluj, Alin Tişe.