Asociaţia Antreprenorilor din Domeniul Floristic din România (AADF) lansează o campanie de susţinere a celor din domeniu, în contextul scăderii vânzărilor de flori din cauza pandemiei de COVID-19. ‘Susţine floriştii din România, fă din decembrie luna cadourilor florale! Anul acesta, sărbătorile de iarnă vor fi şi mai calde! Decembrie devine luna cadourilor florale în cadrul campaniei de susţinere a floriştilor din România, organizată de A.A.D.F. – Asociaţia Antreprenorilor din Domeniul Floristic din România. În contextul scăderilor înregistrate în domeniul floristic, scădere cauzată de pandemia COVID-19, A.A.D.F lansează o #campaniepentrufloristi. Adresată consumatorului final, campania îşi propune să-i sensibilizeze pe aceştia şi să îi îndrepte spre achiziţionarea de flori, plante, aranjamente şi decoraţiuni specifice de iarnă. Domeniul floristic din România este greu încercat de perioada pandemiei’, se arată într-un comunicat transmis, miercuri, de AADF. Printre altele, iniţiatorii campaniei oferă şi câteva motive pentru a achiziţiona flori şi plante. ‘Florile au efect antistres. Studiile subliniază efectul calmant al florilor. De altfel, un studiu major efectuat de Universitatea Harvard arată faptul că florile sunt un calmant natural. Acestea au capacitatea de a spori fericirea şi creativitatea. Florile şi plantele, în general, oferă schimbări pozitive atât în comportament, cât şi în stările emoţionale’, se mai arată în comunicat. Alte motive se referă la faptul că ‘florile aduc zâmbete şi cresc moralul în cazul vârstnicilor’, ‘îţi arăţi dragostea – Sărută-mă sub vâsc! De ce vâscul nu trebuie să lipsească de sărbători’, ‘masa de Crăciun va fi mai elegantă’, ‘Oferi un cadou de sărbători înmiresmat – Abonamente de flori’, ‘Cadoul floral, o dublă faptă bună’. ‘Traversăm o perioada dificilă, dar aceasta nu ne împiedică să ne unim forţele, să strângem rândurile şi să ne ajutăm reciproc pentru a o traversa cât mai creativ’, spune preşedintele AADF, Filomena Brisc.