Un tânăr de 19 ani a fost reţinut de poliţişti şi urmează să fie propus instanţei cu măsuri legale într-un dosar de înşelăciune, după ce a achiziţionat un telefon mobil în valoare de 4.500 de lei, dar nu a plătit contravaloarea acestuia.
În urma cercetărilor, s-a stabilit că, pe 9 octombrie, după ce un bărbat a postat un anunţ pe o platformă online, ar fi fost contactat de către un tânăr care s-ar fi arătat interesat de achiziţionarea telefonului oferit spre vânzare.
Ulterior convorbirii cu vânzătorul, bănuitul ar fi contactat o altă firmă de curierat decât cea cu care colaborează platforma de vânzări online, înregistrând o comandă prin care solicita preluarea unui pachet de la domiciliul victimei, fără a preciza vreo sumă ramburs, informează Poliţia Capitalei.
Ca urmare, persoana care vindea telefonul ar fi fost indusă în eroare, înmânând coletul unui alt curier decât cel stabilit anterior.
Imediat după ridicarea coletului, adresa de livrare a fost schimbată către un alt punct de ridicare de tip ‘easy-box’, fără a exista plată ramburs pentru colet.
‘La data de 11 octombrie 2023, în jurul orei 16,00, tânărul de 19 ani a fost prins în flagrant delict, imediat după ce, prin tastarea codului aferent, ar fi ridicat coletul de la punctul de livrare. În urma efectuării controlului corporal, asupra acestuia au fost identificate şi ridicate mai multe bunuri, precum şi telefonul mobil pe care persoana vătămată îl oferise spre vânzare’, arată sursa citată.
Cel în cauză a fost imobilizat şi condus la audieri, iar în baza probatoriului administrat a fost reţinut pentru 24 de ore, urmând a fi prezentat magistraţilor cu propunere legală.
Cercetările sunt continuate de către poliţişti din cadrul Secţiei 4, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 1, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de înşelăciune.