AcasăStiri generaleHarghita: Concurs cu premii pentru realizarea unui clip de promovare turistică a...

Harghita: Concurs cu premii pentru realizarea unui clip de promovare turistică a judeţului

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Harghita organizează un concurs pentru realizarea unui clip de promovare turistică a judeţului Harghita, în contextul în care 2023 este anul turismului de sănătate în judeţ.

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean şi preşedinte al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Harghita, Bíró Barna Botond, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, că tema principală a concursului este prezentarea turismului de sănătate a judeţului, cum ar fi baze de tratament, wellness, băi tradiţionale, pelerinaje, terapie cu sare, apiterapie, echitaţie sau drumeţii, ţinând cont şi de iniţiativa Visit Harghita – Family-friendly.

‘Căutăm un videoclip de promovare care să prezinte judeţul Harghita prin experienţe, urmărind firul unui concept unitar. În concordanţă cu tendinţele, preferăm un conţinut dinamic, care să includă imagini filmate cu drona şi care să se adreseze unui interval de vârstă mai larg’, a spus Bíró Barna Botond.

Acesta a mai arătat că persoanele din grupul ţintă trăiesc în România, călătoresc în cuplu, cu familia sau cu un grup de prieteni, petrec timp în natură, sunt interesaţi de gastronomia locală, le plac plimbările scurte, dar şi activităţile precum echitaţie, drumeţii, off-road, rafting sau alpinism, vizitează cele mai populare atracţii turistice, dar şi locuri mai puţin cunoscute, în care nu au fost persoane cunoscute.

Videoclipul trebuie să aibă o durată cuprinsă între două şi patru minute, să conţină numai imagini filmate de către solicitant, să prezinte oferta de turism de sănătate şi serviciile adaptate nevoilor familiilor, să fie dinamic şi creativ, să includ imagini filmate cu drona.

Concursul este deschis persoanelor juridice, urmând să fie oferite şi premii în bani primilor trei clasaţi. Potrivit sursei citate, pentru locul întâi premiul va fi de 1.500 Euro, pentru locul doi se oferă 1.000 Euro, iar pentru locul trei se va acorda suma de 500 Euro.

Videoclipul va fi postat pe platformele Visit Harghita de pe Facebook şi YouTube, va fi proiectat la diverse expoziţii şi evenimente turistice din judeţul Harghita şi va fi difuzat în emisiuni TV, în cazul în care există solicitări în acest sens.

Data limită până la care doritorii se pot înscrie la concurs este 28 iulie.

Prezent la conferinţa de presă, preşedintele Consiliului Judeţean, Borboly Csaba, a anunţat că sumele din redevenţele care vor reveni CJ din activităţile miniere vor fi alocate pentru turismul din judeţ.

‘Anul acesta este anul dedicat sănătăţii în turism şi chiar dacă ‘locomotiva’ principală acum este noul wellness deschis la Borsec, cu care ne mândrim, începem să avem şi proiecte noi, care vor întări capacitatea noastră de a oferi atracţie, timp de liber şi însănătoşire tuturor. (…) Avem un consens politic şi mulţumesc domnului vicepreşedinte că are, cu echipa sa, foarte multe obiective măreţe. Am decis, în cadrul CJ Harghita, ca redevenţa care revine Consiliului Judeţean Harghita din activităţile miniere din judeţ (…) să o alocăm anual pentru turism. Aceasta este cuprinsă între jumătate de milion şi un milion de Euro şi asta înseamnă, fiind un judeţ mic, cu un buget mai modest, această sumă este foarte importantă faţă de puterea noastră de finanţare, dar noi credem că din această sumă echipa va aduce foarte mulţi turişti’, a declarat Borboly Csaba.

Totodată, directorul executiv al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară, Szabó Károly, a anunţat că urmează să fie acordate noi certificate Family-friendly acelor locuri de cazare, servicii, atracţii din judeţ destinate în special familiilor, evenimentul urmând să aibă loc în luna mai. AGERPRES / (A, AS – autor: Gina Ştefan, editor: Marius Frăţilă)

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks