Help Net lansează HelpLine, prima aplicaţie mobilă din România dedicată pacienţilor izolaţi la domiciliu în urma unui test pozitiv Covid-19. Conform unui comunicat remis, luni, AGERPRES, aplicaţia vine în sprijinul pacienţilor afectaţi atât de boală, cât şi de izolarea propriu-zisă, cu soluţii concrete, cu acces direct la servicii medicale optime şi cu tratamentul potrivit. Pacienţii Help Net pot beneficia de ajutorul unei echipe de medici specialişti, care va rrăspunde tuturor solicitărilor. ‘Ne-am alăturat echipei Help Net, având în centrul preocupărilor noastre grija pentru pacienţi şi starea lor de bine. Cu ajutorul aplicaţiei HelpLine, medicii preiau pacienţii infectaţi cu SARS CoV 2, oferindu-le posibilitatea de a primi ajutor specializat, tratament potrivit şi monitorizare directă, pe toată perioada izolării. Vom fi în contact permanent cu pacienţii noştri şi le vom oferi servicii medicale dedicate. Este un moment potrivit să ne amintim că fiecare dintre noi are un rol important în a ne menţine pe noi înşine şi pe ceilalţi sănătoşi’, a declarat Claudiu Ruscu, medic ATI, parte din echipa medicală parteneră. Astfel, prin intermediul HelpLine, orice pacient confirmat cu Covid-19, care aderă la Regulamentul Campaniei ‘Suport Covid-19’, poate comunica direct şi în mod gratuit cu medicii specialişti, care vor oferi consultaţie, monitorizare şi susţinere pe durata celor 14 zile de izolare. În urma recomandărilor medicale primite, pacienţii pot beneficia de tratament imediat, pe care îl pot achiziţiona din Farmaciile Help Net, cu livrare în aceeaşi zi. După înregistrarea în aplicaţie şi înscrierea în program conform Regulamentului, pacientul intră într-un proces de screening medical preliminar, prin care este încadrat în categoria medicală corespunzătoare, în funcţie de istoricul său medical, fiind apoi preluat de un medic specialist. Medicul va efectua consultaţia online, îi va prescrie tratamentul potrivit şi va rămâne în contact direct cu pacientul. Pentru monitorizarea constantă a stării de sănătate a acestuia, se va utiliza un canal de comunicare stabilit de comun acord: e-mail, telefonic sau prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie online (Whatsapp etc.). ‘Am avut în jurul nostru colegi, rude, cunoscuţi care s-au confruntat cu această boală şi cu izolarea, care vine odată cu ea şi am înţeles cât de importante sunt susţinerea şi ajutorul pentru a trece mai uşor peste această perioadă dificilă. Am lansat acest serviciu dedicat comunităţii pentru a ne asigura că pacienţii noştri primesc atenţia si îngrijirea medicală de care au nevoie, chiar şi în perioada izolării cauzate de infectarea cu SARS CoV 2, când nu pot ajunge la medic sau în farmacie. Aplicaţia HelpLine este un răspuns şi modalitatea noastră de a fi cât mai aproape de pacienţi, de a le oferi produse şi servicii premium’, a afirmat Sebastian Ring, managing director Help Net. Aplicaţia HelpLine este disponibilă în Google Play, dar şi pe www.helpnet.ro, unde se poate accesa direct de pe computer. Înfiinţată în 1998, Help Net Farma operează unul dintre cele mai mari lanţuri farmaceutice din România. Farmaciile Help Net se află în top 3 lanţuri farmaceutice în România, cu peste 400 de unităţi deschise la nivel naţional şi o cifră de afaceri de 209 de milioane de euro în 2020. Compania are aproximativ 2.500 de angajaţi care oferă servicii pentru peste 3,7 milioane de pacienţi. Din iulie 2018, Help Net, alături de distribuitorul de medicamente Farmexim, face parte din concernul german Phoenix group, lider european în servicii de sănătate.