Primăria din municipiul Hunedoara a deschis, marţi, un birou special pentru preluarea actelor de la cetăţenii care nu au fost vaccinaţi împotriva COVID-19 şi nu posedă certificatul verde cu care ar putea avea acces în instituţiile publice.
Actele se preiau într-un birou situat la intrarea în clădirea cunoscută de localnici ca ‘sediul nou’ al Primăriei, locul în care se derulează, de altfel, cea mai mare parte a activităţilor cu publicul.
‘Regret situaţia apărută, însă este de datoria noastră să deservim şi cetăţeanul nevaccinat. Decizia privind interzicerea accesului în instituţiile publice pentru persoanele fără certificat verde aparţine Guvernului şi a fost luată fără a le oferi primăriilor timpul necesar pentru a se pregăti, cât de cât, cu logistica şi infrastructura de care e nevoie în astfel de situaţii. Încercăm să ne adaptăm la noile restricţii, dar şi să găsim soluţii în aşa fel încât să putem deservi şi cetăţenii care nu deţin acel certificat verde’, a declarat primarul municipiului Hunedoara, Dan Bobouţanu.
Sesizările şi petiţiile către Primăria Hunedoara se pot transmite şi prin e-mail, la adresa info@primariahunedoara.ro, precum şi prin aplicaţia pentru smartphone ”Municipiul Hunedoara Sesizări”, disponibilă gratuit în Magazin Play şi App Store.
De asemenea, taxele şi impozitele locale se pot plăti şi on-line, doritorii având la dispoziţie două variante oferite de portalul ghiseul.ro şi site-ul oficial al Primăriei Hunedoara.