O autoutilitară cu înălţimea mai mare de 3,5 metri s-a ciocnit, miercuri, de partea superioară a pasajului Unirea din Bucureşti, circulaţia fiind temporar restricţionată.
Poliţiştii Brigăzii Rutiere au constatat că un bărbat, care se deplasa cu autoutilitara pe bulevardul I.C. Brătianu dinspre strada Colţei către bulevardul Dimitrie Cantemir, nu a respectat semnificaţia indicatorului ‘Accesul interzis vehiculelor cu înălţimea mai mare de 3,5 metri’ şi a acroşat partea superioară a pasajului.
‘Conducătorul autovehiculului a fost sancţionat contravenţional pentru nerespectarea prevederilor OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice. Poliţiştii rutieri au procedat la testarea acestuia cu aparatul alcooltest, rezultatul indicat fiind 0’, informează Biroul de presă al Brigăzii Rutiere.
Potrivit Primăriei Sectorului 4, o comisie specială va evalua daunele şi i le va amputa şoferului vinovat.
În urma evenimentului, au rezultat doar pagube materiale.
‘Încă un incident la Pasajul Unirii, recent reabilitat şi pus în siguranţă de Primăria Sectorului 4. Astăzi, în jurul prânzului, un camion a rămas blocat mai bine de o oră în tunelul rutier din centrul Capitalei. Şoferul vehiculului a ignorat total poarta gabaritică de la intrarea în pasaj dinspre Universitate, a forţat trecerea prin aceasta, avariind structura metalică, pentru ca, ulterior, după câţiva metri, să rămână blocat în tunelul rutier şi să deterioreze plafonul acestuia’, informează Primăria Sectorului 4.
De la redeschiderea Pasajului Unirii, la începutul acestei luni şi până astăzi, cinci vehicule de mari dimensiuni au rămas blocate, fie în poarta gabaritică, fie în tunelul rutier.
Pentru evitarea unor astfel de situaţii în care infrastructura este distrusă şi traficul rutier perturbat, atât poliţiştii, cât şi specialiştii atrag atenţia tuturor şoferilor să respecte indicatoarele şi marcajele rutiere amplasate la cele două intrări ale pasajului.
‘În numai două luni, Sectorul 4 a pus în siguranţă cel mai important obiectiv de infrastructură din Capitală, sens în care constructorii au izolat toate infiltraţiile de la nivelul carosabilului, au închis fisurile din pereţii interiori ai pasajului prin injectarea unor mortare speciale, pe care, ulterior, i-au îmbrăcat cu peste 3.000 de panouri metalice’, precizează Primăria Sectorului 4.
Totodată, pentru a creşte vizibilitatea în tunel au fost montate 498 de corpuri de iluminat şi bandă LED pe o suprafaţă de 4 kilometri, iar pentru intervenţia în situaţii de urgenţă a fost montat un sistem de ventilaţie performant de ultimă generaţie.