Italia, lasă-te surprinsă de România! Este noua campanie de promovare a României ca destinație turistică, desfășurată la Roma și Milano, în perioada 28 martie -24 aprilie. Imagini ale Castelului Peleș, Mănăstirii Sucevița și ale Transfăgarășănului vor putea fi vazute pe 90 de autobuze, 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare, anunță ministrul Economiei.
”Anul trecut peste 1,95 milioane turiști au vizitat România, în creștere cu 24% față de 2022. Faptul că, pentru prima dată după pandemie, numărul celor care au venit pentru vacanță a fost mai mare ca al celor care au venit pentru afaceri este foarte important, el arătând o schimbare de tendință. Statistica arată că: 990.992 străini au venit aici pentru vacanțe sau să-și viziteze rudele, față de 967.940 pentru afaceri.
Deci, procedăm bine făcând campanii publicitare țintite pe țările cu potențial de creștere a vizibilității României ca destinație de vacanță. După campaniile bune din Paris, Varșovia sau BBC – Marea Britanie, vom continua, pentru că mai avem încă de recuperat pentru a ajunge cel puțin la cifrele dinaintea pandemiei”, afirmă Ștefan Radu Oprea.
Articolul ”Italia, lasă-te surprinsă de România!”, noua campanie de promovare a României ca destinație turistică apare prima dată în Ecopolitic.
Sursa: Ecopolitic.ro