Kensington Communication afirmă că nu a făcut și nu i s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.
”Kensington Communication constată cu surprindere interpretarea total eronată a informațiilor pe care le-a furnizat cu transparență și promptitudine în legătură cu campaniile de conștientizare derulate pentru PNL.
Kensington Communication face următoarele lămuriri:
Toate briefurile furnizate către FameUp au fost făcute pentru o campanie de combatere a extremismului și încurajarea valorilor euroatlantice.
Precizăm că Kensington Communication nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu.
Kensington Communication nu a ales și nici nu a avut vreo relație cu influencerii de pe platforma de promovare.
Hashtagul propus de Kensington Communication a fost #echilibrusiseriozitate.
Kensington Communication nu a folosit hashtagul #echilibrusiverticalitate. Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun.
Pentru a continua în spiritul transparenței, atașăm briefurile care dovedesc foarte clar că Kensington Communication a susținut o campanie de descurajare a extremismului și promovarea valorilor pro-europene. Menționăm că aceste documente au fost transmise și jurnaliștilor Snoop”, transmite compania.
Articolul Kensington Communication afirmă că nu a făcut și nu i s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu apare prima dată în Ecopolitic.
Sursa: Ecopolitic.ro