AcasăStiri generaleLicitaţie pentru o campanie de promovare a rezultatelor Programului Operaţional 2014-2020; valoare...

Licitaţie pentru o campanie de promovare a rezultatelor Programului Operaţional 2014-2020; valoare estimată 13 milioane de lei

Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei anunţă pe SICAP licitaţie pentru achiziţionarea serviciilor de difuzare a materialelor realizate pentru campania de promovare a Programului Operaţional Regional 2014-2020.

Contractul are o valoare totală estimată de 13.635.110 lei şi va fi finanţat din fonduri europene.

Contractul este împărţit în cinci loturi, în funcţie de canalele de comunicare: campanie tv de promovare a rezultatelor Regio – POR 2014-2020 (valoare estimată de 7,3 milioane lei), campanie radio (882.000 lei), servicii pentru realizarea unei campanii indoor (1,3 milioane lei), campanie outdoor (2,5 milioane lei), campanie online (1,5 milioane lei).

În cazul campaniei tv, autoritatea contractantă va pune la dispoziţia operatorului economic câştigător 26 de spoturi video, cu durata de 30 de secunde, care vor fi difuzate pe parcursul a 90 de zile. Mixul de staţii trebuie să includă cinci posturi tv, dintre care trei generaliste şi două de ştiri, cu acoperire naţională, auditate de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), şi care, în perioada iulie – septembrie 2022, au avut cota medie de piaţă (share) de minim 1%.

În urma difuzării spoturilor video vor fi asigurate minimum 5.000 TRPs (target rating points – audienţa măsurată în cadrul

publicului ţintă). Minimum 50% dintre difuzările spoturilor video vor fi în prime-time (în intervalul 19,00 – 23,00), pentru fiecare post propus în mixul de staţii.

În vederea evaluării ofertelor, componenta financiară va reprezenta 30%, iar mixul de staţii tv propus şi numărul total de TRPs – 70%.

În ceea ce priveşte campania radio, autoritatea contractantă va pune la dispoziţia operatorului economic câştigător 26 de spoturi audio care vor fi difuzate pe parcursul a 90 de zile, iar mixul de staţii va cuprinde trei posturi de radio generaliste, cu acoperire naţională şi urbană, dintre cele auditate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), pe targetul 11 +. Este vorba despre minimum 1.000 de difuzări pe cele trei posturi de radio ofertate, din care minimum 60% (600 de difuzări) vor fi în drive-time (DT).

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 21 decembrie.

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks