AcasăStiri generalePMB: Campania 'One World. One Heart', finalistă la Premiile AV AWARDS din...

PMB: Campania ‘One World. One Heart’, finalistă la Premiile AV AWARDS din Londra

Campania internaţională de solidaritate ‘One World. One Heart’, un eveniment de video mapping organizat de Primăria Capitalei prin Creart, este finalistă la Premiile AV AWARDS din Londra, la categoria ‘AV IN ACTION’. Conform unui comunicat transmis de Primăria Capitalei, aceasta este a două nominalizare pentru iMapp Bucharest la AV Awards, în anul 2016 evenimentul fiind desemnat finalist la categoria ‘Live Event of the Year’. Câştigătorul premiului ‘AV IN ACTION’ va fi desemnat prin votul publicului, dintre cei opt finalişti internaţionali, şi va fi anunţat în cadrul ceremoniei virtuale a AV AWARDS din data de 20 noiembrie. Cei care doresc să voteze iMapp Bucharest o pot face până pe 4 noiembrie la adresa: https://www.avinteractive.com/choose-av-action-winner/?fbclid=IwAR3dFtTzXKd04bB8XGhrQ-tkepJS1dKBLS-deId7CanAmPlRf575Vo02M5g ‘AV AWARDS este o competiţie internaţională de renume, menită să recunoască şi să premieze excelenţa în întreaga industrie audiovizuală, organizată de AV MAGAZINE din Marea Britanie, o publicaţie care este o autoritate în domeniul recenziilor audiovizuale de mai bine de 40 de ani, bucurându-se de recunoaştere atât în Europa, cât şi în afara ei. Având în vedere pandemia care a afectat întreaga planetă, echipa revistei AV MAGAZINE a dorit să evidenţieze inovaţia şi ingeniozitatea de care au dat dovadă specialiştii şi artiştii din comunitatea audiovizuală de-a lungul acestei perioade. Astfel, organizatorii Premiilor AV AWARDS au introdus o nouă categorie în competiţie – ‘AV IN ACTION’, unde evenimentul iMapp Bucharest este finalist anul acesta’, reiese din comunicat. Campania de solidaritate ‘One World. One Heart’, iniţiată de Festivalul Internaţional de video mapping iMapp Bucharest, organizat de Primăria Capitalei, prin Creart, şi-a propus să transmită un ‘mesaj de solidaritate şi speranţă’ la nivel mondial. ‘În mai puţin de două săptămâni, 46 de artişti vizuali din 27 de ţări s-au alăturat iniţiativei prin crearea – pro bono – a unor animaţii 3D, cu o durată de 10 secunde, pornind de la acelaşi element – o inimă, întărind, prin forţa creativă, mesajul campaniei de solidaritate la nivel mondial. Lucrările au fost reunite într-un singur video, care a fost proiectat simultan, pe 17 aprilie, pe faţadele unor clădiri din întreaga lume, respectiv din Bucureşti (România), Budapesta (Ungaria), Lyon (Franţa), Kiev (Ucraina), Paris (Franţa), Moscova (Rusia), Monterrey (Mexic), Seattle (S.U.A.), Asker (Norvegia)’, menţionează PMB.

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks