AcasăStiri RegionalePoșta Română caută să își schimbe imaginea, noul logo ar fi costat...

Poșta Română caută să își schimbe imaginea, noul logo ar fi costat 48.000 de euro și este criticat pe rețelele de socializare

Poșta Română caută să își schimbe imaginea și a înregistrat deja la OSIM un logo care a stârnit o mulțime de comentarii, în special negative, pe rețelele de socializare. Potrivit unui anunț din SICAP, Compania Națională Poșta Română ar fi plătit circa 48.000 de euro pe rebranding. Imaginea de mai jos este cea care se regăsește pe site-ul […]

The post Poșta Română caută să își schimbe imaginea, noul logo ar fi costat 48.000 de euro și este criticat pe rețelele de socializare appeared first on News Bucuresti.

Sursa: Newsbucuresti.ro

Proiectul jurnalistic pressonline.ro este un proiect susținut de AGI
- o asociație neguvernamentală, apolitică și non-profit.
Depinde și de tine să susții o presă independentă.

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks