Primăria Sectorului 1 a atenţionat unităţile de învăţământ că orice procedură de achiziţie trebuie să respecte principiile nediscriminării, tratamentului legal, recunoaşterii reciproce, transparenţei, proporţionalităţii şi asumării răspunderii.
Primăria Sectorului 1 a transmis, la sfârşitul anului trecut, către unităţile de învăţământ aflate în administrarea sa şi Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti procedurile de achiziţii publice care trebuie urmate de grădiniţe, şcoli şi licee.
Conform adresei, administraţia locală a atras atenţia că nu este permisă divizarea unui contract în mai multe, de valoare mai mică şi nu se vor utiliza metode de calcul care să ducă la o subevaluare a valorii estimate.
Totodată, Primăria Sectorului 1 a reamintit prevederile legale potrivit cărora unităţile de învăţământ, în calitate de ordonator de credite secundar/terţiar, au răspunderea unei bune gestiuni financiare, bazată pe aplicarea principiilor economicităţii, eficacităţii şi eficienţei.