Primăria Sectorului 4 a demarat procedura de achiziţie publică pentru atribuirea unui contract privind delegarea gestiunii sortării deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă colectate separat din această zonă.
Potrivit unui comunicat al Primăriei Sectorului 4 transmis, luni, AGERPRES, anunţul de participare, însoţit de documentele aferente, printre care şi caietul de sarcini, a fost publicat în sistemul electronic de achiziţii publice (SICAP), iar operatorii interesaţi pot depune ofertele până pe 17 martie.
După încheierea acestei perioade, autoritatea locală va evalua ofertele şi va desemna câştigătorul procedurii de achiziţie publică, ce va avea obligaţia ca în cel mult 30 de zile de la semnarea contractului să înceapă prestarea serviciului de sortare a deşeurilor municipale pe următoarele tipuri: hârtie, carton, metal, plastic şi sticlă.
Operatorul care va fi desemnat trebuie să îndeplinească o serie de condiţii de funcţionare. Distanţa maximă până la staţia de sortare nu trebuie să depăşească raza de 30 kilometri calculată din centrul municipiului Bucureşti, iar capacitatea staţiei trebuie să fie de cel puţin 40.000 tone/an pentru deşeurile reciclabile colectate separat. Durata contractului va fi de 5 ani.
Primăria Sectorului 4 a demarat această procedură de achiziţie publică având în vedere noile reglementări în vigoare în domeniul salubrizării şi faptul că nu deţine în prezent un contract cu un operator al unei staţii de sortare.