Primarul municipiului Piatra-Neamţ, Andrei Carabelea, a anunţat, joi, într-o conferinţă de presă, că noua organigramă a primăriei, aprobată de Consiliul Local, pune accent pe optimizarea absorbţiei fondurilor europene.
Edilul a declarat că au fost înfiinţate 39 posturi noi faţă de vechea organigramă, care se vor regăsi în două compartimente noi, respectiv unul de elaborare şi implementare proiecte şi altul în cadrul direcţiei tehnice.
‘Am ales să reorganizăm primăria, o reorganizare care porneşte de la principii şi priorităţi. Prioritatea numărul unu este să atragem bani europeni în oraşul nostru pentru a asigura o dezvoltare sustenabilă. Prioritatea numărul doi este să asigurăm o calitate mai bună a lucrărilor şi a felului în care livrăm serviciile publice. Prioritatea numărul trei este să asigurăm o mai bună organizare astăzi, pentru zilele de mâine, şi să pregătim primăria pentru administraţia viitorului, adică digitalizarea’, a precizat primarul Andrei Carabelea.
Conform noii organigrame, primăria va prelua în gestiune directă administrarea pieţelor, a parcărilor publice şi de reşedinţă şi locuinţele aflate în administrarea sau proprietatea municipiului, servicii administrate până acum de societăţi ale Consiliului Local.
Edilul a explicat că prin această măsură va fi eficientizat banul public.