Un proiect cu finanţare europeană ce a avut ca scop simplificarea procedurilor administraţiei locale şi reducerea birocraţiei pentru cetăţenii judeţului a fost realizat de Consiliul Judeţean (CJ) Sălaj în perioada aprilie 2019 – iulie 2021.
Potrivit precizărilor făcute miercuri, într-o conferinţă de presă, de către Lavinia Ghile, manager de proiect din partea CJ Sălaj, proiectul a avut ca obiective reducerea cu minim 30% a timpului aferent livrării serviciilor către cetăţeni, primării locale, ONG-uri, asociaţii şi mediul de afaceri, prin oferirea unor servicii online, crearea unei arhive digitale, digitalizarea unor servicii precum obţinerea de de autorizaţii, acorduri sau licenţe de transport şi instruirea a instruirea a peste 70 de angajaţi din aparatul propriu al instituţiei.
Serviciile care pot fi accesate online prin intermediul site-ului instituţiei vor fi funcţionale din data de 2 august, a adăugat Lavinia Ghile.
Proiectul a avut o valoare de aproximativ trei milioane de lei şi a fost cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară – Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente, Operaţiunea – Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP.
[…] Sursa: PRESSONLINE […]