Secretarul de stat în Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Csilla Hegedus, a anunţat vineri, într-o conferinţă de presă susţinută la Satu Mare, că a fost încheiat contractul de promovare culturală de circa 10 milioane de euro prin care vor fi aduşi influenceri străini în România pentru a fi promovată turistic ca destinaţie culturală în reviste şi publicaţii din străinătate, printre care şi National Geographic.
‘Este proiectul nostru România Atractivă, cel mai mare proiect de restaurare şi punere în valoare a patrimoniului cultural al României, din care restaurăm 240 de obiective şi promovăm alte 700. Am semnat şi contractul de promovare în valoare de aproape 10 de milioane de euro, este cel mai mare proiect de promovare culturală a României şi pe lângă realitate vizuală, pe lângă prezentarea vizuală în mod interactiv al acestor situri, vrem ca şi National Geographic şi toate publicaţiile de marcă din Europa şi nu numai să scrie despre ce avem noi aici în ţară şi ce avem aici în Satu Mare. Motiv pentru care vom aduce inclusiv influenceri din străinătate ca să scrie despre noi, pentru că noi ştim că avem aceste valori extraordinare, dar altcineva nu va şti decât dacă se vorbeşte despre acest lucru’, a declarat Csilla Hegedus.
Proiectul prevede promovarea mai multor obiective culturale şi turistice din România în străinătate. AGERPERS / (A – autor: Gheorghe Pietrar, editor: Marius Frăţilă)