Primăria Sectorului 3 anunţă pe SICAP licitaţie pentru un acord-cadru pe patru ani, în vederea regenerării infrastructurii publice şi a spaţiilor verzi, la o valoare totală estimată de 1.866.116.919 lei.
Anunţul prevede cinci loturi.
* Modernizarea spaţiilor verzi şi a zonelor de agrement/locurilor de joacă, spaţiilor pentru animale companie. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 672.345.908 lei fără TVA, iar valoarea maximă a acordului cadru este de 1.344.691.816 lei fără TVA.
* Fluidizarea circulaţiei şi creşterea siguranţei. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 219.915.996 lei fără TVA, valoarea maximă a acordului cadru este de 439.831.993 lei fără TVA.
* Modernizarea iluminatului public, supraveghere video şi sistem WI-FI. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 2.042.253 fără TVA, iar valoarea maximă a acordului cadru este de 4.084.506 lei fără TVA.
* Modernizarea aspectului exterior al puncte termice şi punctelor trafo, grădini verticale verzi pentru clădirile de învăţământ şi nu numai. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 38.754.316 lei fără TVA, iar valoarea maximă a acordului cadru este de 77.508.602 lei fără TVA.
* Colectare selectivă a gunoiului.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 7 decembrie.
În vederea evaluării ofertelor, componenta financiară va reprezenta 90%, experienţa deţinută de managerul de proiect 5%, iar termenul de execuţie 5%.
Anunţul este însoţit de un aviz conform condiţionat emis de Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice, în care sunt semnalate mai multe aspecte de calitate şi se recomandă măsuri de remediere.
‘Informaţiile completate în strategia de contractare în cadrul cap.3.2.2, cu privire la acordul cadru, nu evidenţiază faptul că lucrările care fac obiectul acordului cadru ce urmează a se încheia la fiecare lot au un caracter repetitiv. Pentru lotul 2, nu este clar ce presupune activitatea de ‘Parcaje rezidenţiale nou propuse’, ca şi cea de ‘Terenuri ce pot fi expropriate în vederea propunerii unor parcări (la sol sau construcţii supratejate)’, induc ideea de construcţii noi, iar încheierea unui acord – cadru pentru execuţia de lucrări noi de investiţii creează premisele unei utilizări abuzive a acestei metode speciale de atribuire ţinând cont de obligaţiile autorităţii contractante care decurg din încheierea acestuia. Într-o astfel de situaţie, modelul de contract subsecvent intră sub incidenţa HG nr.1/2018. Nu este clar dacă acordul cadru aferent lotului 3 (‘Colectare selectivă gunoi’) este unul de lucrări’, prevede una dintre observaţii.