Biroul permanent al Camerei Deputaţilor a luat act, marţi, de o scrisoare a secretarului general al Guvernului, Horaţiu Gorun, prin care solicită transmiterea către SGG a nominalizărilor Camerei pentru calitatea de membru şi membru supleant în Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie.
‘INA, instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, are rolul de a pune în aplicare direcţiile strategice ale Guvernului privind eficientizarea administraţiei publice prin profesionalizarea personalului din administraţia publică centrală şi locală. (…) Vă adresăm rugămintea de a iniţia demersurile pentru transmiterea către Secretariatul General al Guvernului a nominalizărilor Camerei Deputaţilor pentru calitatea de membru şi membru supleant în Consiliul de coordonare care funcţionează pe lângă Institutul Naţional de Administraţie’, se arată în documentul trimis conducerii forului legislativ.
Documentul aminteşte că mandatul Consiliului de coordonare, constituit prin decizie a prim-ministrului, este de cinci ani.
Solicitarea a primit un termen de 15 zile pentru propuneri.
Cei care vor fi propuşi trebuie să îndeplinească o serie de criterii precum experienţă în formare profesională sau în managementul funcţiei publice, trebuie să nu fi avut condamnări pentru orice faptă de natură penală pentru care nu a intervenit reabilitarea.