Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged
Ankara Escort
1xbet
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
betforward
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
deneme bonusu veren bahis siteleri
deneme bonusu
casino slot siteleri/a>
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Cialis
Cialis Fiyat
AcasăStiri generaleTulcea: Demersuri pentru fluidizarea traficului la bara Sulina

Tulcea: Demersuri pentru fluidizarea traficului la bara Sulina

Consilierii judeţeni din Tulcea au aprobat vineri, în timpul unei şedinţe în plen, bugetul rectificat al regiei Administraţia Zonei Libere (AZL) Sulina, care include şi un studiu de fezabilitate pentru modernizarea bazinului maritim actual, astfel încât să zona să poată fi tranzitată şi navele care nu pot intra deocamdată pe canalul Sulina.

Pentru realizarea studiului de fezabilitate necesar investiţiei ‘Modernizarea bazinului maritim actual de tranzit Sulina, prin realizarea estacadă şi dragaj pentru reducerea adâncimilor de acces-operare nave maritime de mare capacitate, la cota de 11 metri mira Sulina’, bugetul AZL prevede suma de 150.000 de lei din bugetul propriu al Consiliului Judeţean (CJ) Tulcea.

‘În momentul de faţă, navigaţia pe Dunăre se face în limita a 7 metri, iar asta înseamnă că cargourile mari nu pot opera pe Dunăre, ele având acces doar în Portul Constanţa. Noi avem un avantaj că navele care intră în zona liberă nu plătesc taxa de canal, un cost suplimentar destul de mare. Prin faptul că AZL oferă această facilitate prin legislaţia actuală vom fi mai competitivi. Şi atunci intenţionăm adâncirea bazinului mare. Navele vor putea intra pe bara Sulina, acum sunt duse tratative cu organisme internaţionale pentru adâncirea barei Sulina la 11 metri şi atunci se va putea face operare în bazinul maritim pentru transportul cerealelor şi al îngrăşămintelor chimice. Într-o primă fază, trebuie să facem acest studiu de fezabilitate’, a precizat, în timpul şedinţei, directorul general adjunct al AZL, Tudor Hubati.

Creşterea adâncimii barei Sulina de la 7 la 11 metri va permite accesul pe canalul Sulina şi al navelor cu o masă totală maximă de până la 35.000 de tone deadweight, acum ele putând opera doar în Portul Constanţa.

Facilitarea accesului cargourilor până în bazinul maritim al AZL ar fluidiza activitatea din Portul Constanţa, paralizat în mod frecvent în ultimele şase luni, pe fondul războiului din Ucraina, de numărul mare al camioanelor care vin să predea cereale din Ucraina cargourilor din port.

De la începutul războiului din Ucraina, zilnic sute de nave aşteaptă până la 64 de zile să intre din Marea Neagră pe canalul Sulina şi să ajungă în porturile dunărene, în condiţiile în care toate porturile ucrainene de la Marea Neagră sunt blocate.

Citește și:

Activează Notificările OK No thanks