Primăria municipiului Focşani va realiza o arhivă digitală a instituţiei printr-un proiect cu finanţare europeană, a informat, marţi, administraţia locală.
‘În prima jumătate a anului 2022 vor fi scanate autorizaţiile de construire, certificatele de urbanism, RTAC, dosarele auto, dosarele clădiri persoane fizice şi juridice, concesiuni etc. În total, vor fi scanate şi arhivate digital aproximativ 2,4 milioane pagini. Ulterior, paginile scanate şi indexate vor fi importate în aplicaţia de arhivă electronică a Primăriei Municipiului Focşani şi vor da posibilitatea interogării de date în mod instant, sporind astfel eficienţa funcţionarilor care lucrează cu datele mai sus menţionate’, se arată într-un comunicat al municipalităţii.
Potrivit primăriei, proiectul ‘Viziune şi performanţă prin implementarea unor instrumente de planificare strategică, sisteme de managementul calităţii/performanţei şi a unor sisteme informatice inovative la nivelul Municipiului Focşani’ va pune la dispoziţia cetăţenilor din Focşani o serie de servicii electronice structurate care vor uşura interacţiunea cu administraţia publică locală.
Arhiva electronică a primăriei ar putea fi disponibilă începând cu a doua jumătate a anului 2022. AGERPRES / (A – autor: Dana Lepădatu, editor: Karina Olteanu)