Constructorul terminalului de pasageri, asocierea SC Bog Art SRL- SC Uti Facility Management ar putea executa şi lucrările la restul anexelor rămase nerealizate la Aeroportul Braşov, după ce contractul cu constructorul iniţial a fost reziliat, din cauza întârzierilor.
Conform unui comunicat de presă transmis, vineri, de Consiliul Judeţean Braşov, comisia de evaluare a încheiat Raportul Procedurii pentru realizarea obiectivului de investiţii ‘Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav Etapa a III-a, Proiectare şi execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii pentru 9 obiecte (Rest de executat)’, desemnând asocierea de firme menţionată drept câştigătoare.
Procedura de atribuire s-a desfăşurat prin metoda de negociere fără publicare prealabilă, fiind depuse două oferte de către asocierile SC BOG’ART SRL – SC UTI FACILITY MANAGEMENT SA şi SC ELECTROGRUP SA – VIAROM CONSTRUCT SRL.
Firma care a realizat terminalul de pasageri a fost desemnată câştigătoare cu o oferă de o valoare de 31.224.728,39 lei fără TVA, ‘după verificarea îndeplinirii condiţiilor de participare şi a cerinţelor minime asociate, precum şi după evaluarea propunerilor tehnice şi financiare’.
Termenul în care procedura poate fi contestată este de 10 zile.
Cele şapte obiecte din cadrul infrastructurii aeroportuare care au mai rămas de construit sunt clădirea energetică, remiza PSI, posturile de control acces, gospodăria de apă, parcarea auto şi drumul de acces la terminal – DJ 103C, drumuri tehnologice interioare şi reţele interioare în aeroport.
Operatorul economic desemnat câştigător va avea la dispoziţie şase luni pentru îndeplinirea contractului, care are ca obiect nu doar lucrările de construcţie propriu-zise, ci şi anumite modificări din punctul de vedere al proiectării, a menţionat sursa citată.
Consiliul Judeţean Braşov a lansat noua licitaţie pentru finalizarea lucrărilor la 7 din cele 9 obiective din incinta aeroportului de la Ghimbav la începutul lunii aprilie, după ce firma care a obţinut iniţial contractul, la începutul anului 2019, a înregistrat întârzieri. Contractul cu aceasta a fost reziliat la începutul anului, însă firma sibiană a părăsit şantierul efectiv abia după câteva luni.