Preşedintele PNL, Nicolae Ciucă, a declarat sâmbătă, la Focşani, că alegerile nu se câştigă doar pe Facebook sau alte reţele de socializare, ci mai ales prin comunicarea faţă în faţă şi le-a recomandat liberalilor din Vrancea să meargă „din uşă în uşă, din poartă în poartă”, pentru a-i convinge pe oameni să îi voteze.
„Dacă nouă ne este teamă să vorbim şi lăsăm terenul gol altora să vorbească despre ceea ce ei nici nu ştiu să explice în cuvinte, oamenii vor crede că noi ne-am dat cu alţii. Ceea ce este absolut fals. Trebuie să le vorbim oamenilor despre virtuţi, despre ceea ce înseamnă empatia, solidaritatea, onestitatea, de ce nu muncă, pentru că doar prin muncă se pot obţine lucruri. Astea sunt chestiunile pe care cred că, dacă le vom exprima şi transmite aşa cum se cuvine, vom putea cu adevărat să facem nu doar Vrancea liberală, ci fiecare judeţ în care avem şansa să câştigăm. (…) Nu doar prin Facebook sau alte reţele de socializare se câştigă alegerile. Au şi aceste reţele relevanţa lor. Vă spuneam că trebuie să mergem să le vorbim oamenilor pentru că altfel le vorbesc alţii, folosesc abuziv aceste instrumente de comunicare şi, din păcate, oamenii deja cred mai mult ce văd pe Facebook, pe Tik-Tok, pe Instagram decât ceea ce este cu adevărat în realitate şi mai ales ceea ce pot să înţeleagă prin comunicarea faţă în faţă. Ca atare, activul de partid trebuie să folosească toate instrumentele de comunicare şi, de asemenea, să meargă din uşă în uşă, din poartă în poartă, pentru a-i convinge pe oameni. În felul acesta veţi reuşi cu adevărat să câştigaţi Vrancea”, le-a transmis Nicolae Ciucă liberalilor prezenţi la şedinţa Colegiului Director Judeţean al PNL Vrancea, scrie Agerpres.
Liderul liberalilor a vorbit şi despre decalajul economic pe care Vrancea îl înregistrează faţă de restul ţării.
„PIB în Vrancea este de 15,9 miliarde lei, atât a produs Vrancea anul trecut, ceea ce reprezintă 1% din PIB la nivel naţional. PIB-ul pe cap de locuitor în Vrancea este 9.569 de euro, ceea ce reprezintă un decalaj faţă de PIB-ul la nivel naţional de 43,6%. Salariul mediu net în Vrancea este de 3.221 lei, ceea ce reprezintă un decalaj de 26,5% faţă de salariul mediu net la nivel naţional. Într-adevăr, dacă ne uităm la creşterea economică pe anul trecut, aici am avut o creştere cu 3%, adică cu un procent mai mare decât media la nivel naţional. Dar sunt alte cifre de care trebuie să ţinem cont. Numărul de angajaţi este aproape de 60.000. Dar acum trebuie să ne ducem să vedem ce înseamnă mediul privat în Vrancea. Şi m-am uitat la primele zece cele mai mari firme private. Numărul de angajaţi este de 5.860, ceea ce reprezintă 10% din numărul total de angajaţi. Iar cifra de afaceri a primelor zece companii este de 2,5 miliarde lei. Asta reprezintă sub 1% din cifra de afaceri la nivel naţional, care este de 2.700 de miliarde de lei”, a spus Ciucă.
În acest context, el a susţinut că PNL a decis să îşi deschidă porţile către „oameni care au performat în domeniul lor de activitate”, inclusiv în Vrancea, şi a dat exemplul candidatului Partidului Naţional Liberal pentru Primăria Focşani, Valentin Resmeriţă, un cunoscut om de afaceri din judeţ.
„Toate aceste argumente sunt menite să fie folosite de fiecare dintre dumneavoastră pentru a-i convinge pe oameni că avem alt mod de a face politică, că peste tot acolo unde administraţiile liberale au câştigat mandate liberalii au schimbat faţa comunelor, a oraşelor, a municipiilor sau a judeţelor. De aceea am ales, am decis ca PNL să îşi deschidă uşile, porţile către oamenii care au făcut ceva în viaţa lor, către oamenii care au performat în domeniile lor de activitate”, a subliniat Nicolae Ciucă.
Articolul Ciucă îi trimite pe liberali din poartă-n poartă : Nu doar prin Facebook se câştigă alegerile, ci prin comunicarea faţă în faţă apare prima dată în Ecopolitic.
Sursa: Ecopolitic.ro